Suami tak Complaint lagi!

SUAMI saya….errkk…saya…

Gabungan ramuan asli yang menakjubkan – Ketahui Rahsia Wanita Aktif, Sihat, Menawan dan Hot.

RISAU tentang PENAMPILAN & KEPUASAN apabila bersama?

 

Sekiranya anda serius untuk tingkatkan tahap kesihatan dan sentiasa aktif, cergas, bertenaga dan HOT dalam 14 hari, saya sarankan anda baca halaman ini sehingga habis. Besar manfaat yang bakal anda dapat.

Pernahkah anda mendengar cerita tentang seorang isteri yang tidak membenarkan suaminya berpoligami telah mengerat alat sulit suami akibat geram. Kes ini berlaku di Kelantan sekitar tahun 2014. Apakah yang bermain di fikiran anda apabila membaca kisah tersebut? Terfikirkah anda sang suami mungkin tidak puas dan bosan dengan sang isteri?

SIMPTOM

Adakah anda mengalami simptom-simptom berikut:

Hubungan diranjang dirasakan semakin jauh?

Setiap kali bersama hanya aksi yang sama?

Sering diberi alasan ketika diajak bersama?

Tiada lagi layanan mesra dan perasaan cinta seperti dahulu?

Pernahkah anda terfikir apakah sebabnya masalah di atas terjadi?

MARI KITA TINJAU ARTIKEL INI

Dengar sini wahai semua ISTERI orang yang cantik atau perasan cantik! Terdapat DUA PERKARA yang sangat penting dalam rumah tangga yang sering dianggap REMEH oleh orang perempuan tapi sangat BESAR bagi lelaki!

Pertama
Sila teman suami waktu makan. TOLONG!

Kedua
Jika menolak untuk bersetubuh, atas sebab yang patut, jangan lupa qadha (ganti balik!) seberapa segera yang boleh. TOLONG!

1. Awak pandai masak?

Bab makan ni, ramai perempuan bagus bab masak, beli barang basah, potong sana, rebus sini, goreng sinun, lalu hidang atas meja.

Tapi bila suami mahu makan, isteri boleh pulak buat kerja lain seperti tengok TV, menjahit, jaga anak, kemas rumah atau tidur dengan alasan, “Saya dah siapkan semua makanan kat dapur, tapi selera makan saya pulak takde, jadi saya mahu berehat sekejap, abang makan sorang la ye?”

Ada satu kisah, seorang pakcik yang bininya huduh! Tak lawa langsung! Mulut laser, perangai boleh tahan cerewetnya, tapi Pak cik ni bertahan hidup dengannya sampailah bini beliau meninggal.

Selepas di korek rahsia kenapa bertahan hidup dengan isteri yang mulut macam puaka tu?

Jawab Pakcik tu, “Isteriku tidak pernah membiarkan aku makan seorang diri, sekiranya dia tiada selera, dia tetap duduk bersama menemani aku makan sampai habis.”

2. Malas Nak Seks Ke?

Sekarang bab teman tidur pula. Menolak ajakan bersetubuh dan suami diam sahaja, mungkin orang perempuan sangka suami tidak apa apa, tapi hakikatnya suami mengalami kecederaan dalaman, lalu air naik kepala dan meleleh ke telinga.

Benda ni bahaya, jangan terlalu kerap menolak ajakan bersetubuh dari suami.

Bahkan, terdapat hadis yang mengatakan Malaikat akan melaknat sampai ke subuh jika menolak bersetubuh, satu hadis lagi, jika suami ajak bersetubuh walhal anda sudah diatas unta (kereta pada zaman ini) puan wajib tunaikan, tetap tak boleh tolak! Giler punya penangan!!

Jika suami ajak bersetubuh dan andai kata puan-puan terpaksa menolak di atas sebab yang patut, seperti demam, pening kepala, atau lain-lain, jangan lupa qadha balik seberapa segera bila sudah pulih dari semua itu.

Kalau boleh, lafazkan dengan kata-kata seperti, “Bang, semalam maaf sangat sebab kepala pening, sekarang sudah sihat, jom qadha bersetubuh!”

Ya Allah, kau tau tak, betapa cair dan berbunganya hati lelaki bergelar suami bila dengar kata-kata begini dari mulut isteri.

Ramai wanita kini BERKERJAYA. Samada sebelum berkahwin ataupun bekerja selepas berkahwin. Tujuan tak lain, untuk meRINGANkan beban sang suami atau untuk IMPROVE gaya hidup tanpa menyusahkan pihak sang suami.

JADI APA RISIKO KEPADA ISTERI?

Letih
Lesu
Stress
Penat
Malas
Obesiti (akibat skip makan sbb bebanan kerja dan tugasan di rumah)
Tidur lambat
Penampilan di rumah tak terurus
Tak berpantang makan dan amalan hidup (untuk cepat)

Semua ni bukan alasan untuk tidak menjaga diri wahai isteri!

HASIL KAJIAN

Kajian pada tahun 2008 menyatakan bahawa alasan yang diberikan untuk kedinginan dalam rumah tangga yang meyumbang kepada kecurangan adalah hilang minat dan hubungan seksual dan emosi yang tidak memuaskan (Allen, Rhoades, Markman, Williams, Melton, & Clements, 2008).  Punca bagi lelaki yang melakukan kecurangan adalah kepuasan seksual dan hubungan komunikasi yang kurang dan negatif. Hasil kajian daripada Zuhal dan Dogan (2006) pula mendapati bahawa wanita menyatakan bahawa punca kepada sifat curang terhadap pasangan adalah disebabkan hubungan emosi yang lemah.

FLASH BACK BERITA DI LUAR SANA

 

Seorang penyiasat persendirian, Datuk M. Venodevan mendedahkan, hampir 15% daripada golongan suami, 11% isteri di Malaysia ini pernah atau sedang berlaku curang terhadap pasangan masing-masing.

Berdasarkan kajian, 33% daripada semua kes curang akan berakhir dengan perceraian apabila kecurangan itu terbongkar.
Sebagai rujukan dan perbandingan, di Amerika Syarikat, lebih 60% lelaki pernah dan sedang berlaku curang sama ada secara menjalin hubungan sulit dengan perempuan simpanan, melawat pusat pelacuran atau melakukan hubungan seks di luar tabii.
Di Malaysia, melakukan hubungan seks di pusat urut dan sarang pelacuran sering dipraktikkan. Ini diikuti dengan seks bebas melalui pergaulan menerusi media sosial, perempuan simpanan dan diakhiri dengan hubungan sulit sesama rakan sejawat di pejabat.

KRONIK KAN?

Apa puncanya?

Faktor-Faktor pencetus Kecurangan dalam rumah Tangga
Faktor-Faktor Pencetus Kecurangan dalam Rumah Tangga

 

 

ANDA CERMIN DIRI DAN INGIN BERUBAH?

Jangan Bimbang, ada PENYELESAIAN yang terbukti BERKESAN dan SELAMAT untuk MASALAH Anda! Kini anda mampu menjadi wanita POWER sehingga membuatkan pasangan anda bangga dengan anda memberikan perhatian kepada anda.
Ingat, TERBUKTI telah berjaya merungkaikan kekusutan ini!

Sebab itu, saya akan kongsikan gabungan ramuan asli yang menakjubkan KETAHUI Rahsia Wanita Aktif, Sihat, Menawan dan Hot.

 

ATASI MASALAH DENGAN SEGERA

maajun-anggun-bistari

MAB adalah produk yang berasaskan penggunaan herba secara semula jadi. Digunakan secara tradisional untuk merancang keluarga (family planning). Pengambilan MAB merupakan kaedah yang paling selamat untuk kesihatan jangka panjang kerana ianya bebas dari sebarang bahan kimia dan cara pembuatannya yang halal lagi suci (produk muslim).

MAB bukan hanya sekadar untuk merancang keluarga, malah mampu menyelesai pelbagai masalah wanita dalaman dan luaran secara total. Merupakan produk yang termahsyur kini khas untuk wanita yang mementingkan kesihatan, kecantikan dan penampilan yang lebih anggun.

KHASIAT MAB

  1. Sebagai perancang keluarga bagi yang ingin menjarakkan kehamilan/family planning.
  1. Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan di liang faraj yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.
  1. Menyempit kembali faraj bagi wanita selepas bersalin.
  1. Memontokkan dan memejalkan otot payudara.
  1. Keintiman hubungan hubungan suami isteri.
  1. Memanaskan badan terutama bagi wanita selepas bersalin.
  2. Melancarkan peredaran haid setiap bulan jg mengembalikan darah haid yg terhenti selepas penyingkiran toksin atau darah-darah kotor.
  1. Membuang/menyahkan darah-darah kotor dan toksin dalam badan.
  1. Menyihatkan badan disamping menambah tenaga sepanjang hari.
  1. Mencantikkan kulit iaitu selepas pengeluaran toksin-toksin dan darah-darah kotor yang terdapat di dalam badan.
  1. Mempertingkatkan kembali sistem imunisasi badan, dimana badan menjadi sihat, segar dan kuat tiada lagi masalah seperti tidak bermaya atau lemah badan.
  1. Merawat/memecah ketulan angin bagi yang mengalami masalah angin di dalam badan.
  1. Melawaskan pembuangan air besar.
  1. Mengawal selera makan dan menurunkan berat badan.
  1. Mengurangkan kesakitan ketika haid (senggugut).
  1. Dapat melangsingkan badan bagi yang mengamalkan diet. Ini kerana akar-akar kayu ini bertindak sebagai penyikiran bahan-bahan toksin di dalam badan. Jadi badan menjadi ringan dan segala lemak dapat disingkirkan.
  1. Dapat menambahkan air susu bagi wanita yang sedang menyusukan bayi.
  2. Melambatkan proses menopous bagi golongan wanita yang sudah berumur.
  1. Merawat sakit-sakit sendi,sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan terutama bagi golongan wanita yang telah berumur.
  1. Mengempiskan perut dan menegangkan kembali otot-otos perut terutama bg ibu yg lepas bersalin.
  1. Awet muda bg wanita yang mengamalkan secara berterusan.

MEREKA YANG BERPUAS HATI

 

 

 

 

 

SETELAH ANDA MENGAMALKAN RAHSIA INI DENGAN BETUL DAN BERSUNGGUH-SUNGGUH, SAYA JAMIN:

Anda lebih kuat dan sihat

Anda akan lebih dihargai

Anda cergas dan bertenaga

Anda akan lebih bersemangat dan berkeyakinan

Dan yang paling penting, hubungan suami isteri akan kembali lebih mesra dan intim!

 

BAIK, SAYA BERMINAT!
Berapa harga dan bagaimana nak dapatkannya?

Untuk pengetahuan anda, MAB tidak dijual di toko-toko jamu. Hanya agen-agen online terpilih sahaja.

Dua jenis MAB klasik dan MAB Tablet

maajun-anggun-bistari-tablet

Harga Klasik RM21

Harga Tablet RM40

Cukup hanya 1 bulan 1 botol.

TUNGGU!
Bolehkah anda makan cukup 1 bulan sedang anda ingin kebahagiaan ini berterusan selamanya?

Daftar sebagai AHLI dan nikmati kemudahan diskaun pembelian.

atau

Daftar sebagai AGEN SAH kami untuk lebih jimat dan

jana pendapatan sambil membantu lebih ramai wanita lain di luar sana!

Hanya dengan kurang RM50 sebulan!
Anda akan jadi wanita super HOT suami.

Buang salah satu punca curang dalam rumahtangga anda.
Bahagia selamanya. Cantik luar dan dalam.

Adakah berbaloi saya membuat pelaburan kurang RM50 sebulan?

Ya, sangat berbaloi-baloi.

Adakah warga MAB akan membantu segala kesulitan (masalah dalaman wanita) yang saya hadapi?

Warga MAB sentiasa memantau kaedah pemakanan dan amalan pengamalnya. Dan penerangan dan juga pantang serta cara amalan akan dikongsikan. Ini untuk menjamin mutu dan kualiti hasil daripada amalan MAB kini dan sekarang.

Adakah saya dijamin sepertimana kebaikan yang dinyatakan dalam MAB?

MAB ada kelulusan KKM. Dan telah ramai yang telah berjaya menambat hati suami kembali dan hidup lebih sihat, cergas dan lebih bahagia. MAB menjamin 100% pulangan wang sekiranya amalan tidak memberi manfaat pada anda.

JANGAN BERLENGAH LAGI. KLIK BUTANG TEMPAH SEKARANG DAN DAPATKAN
Pakej Suami Isteri Bahagia PERCUMA!

 

 

JIKA ANDA TERAGAK-AGAK UNTUK MEMBUAT SEDIKIT PELABURAN UNTUK DIRI ANDA:

Mempelajari ilmu sihatkan diri

Mengamalkan sihat dari dalam

Hilang Masalah Dalaman Wanita

Tiada risiko kanser dan ketumbuhan

Menyembuhan Senggugut dan keputihan

Bau Badan/Vagina Hilang

Kulit Semakin Cantik

Bentuk Badan Terbentuk

Cergas dan Bertenaga

Bila Nak Mula Menambat Kembali Hati Si Dia

Jangan Tunggu Hingga Terlambat!!

Saya YAKIN sekiranya anda tidak berminat, anda tidak akan baca sampai di sini.

Saya yakin anda sayangkan diri anda dan keluarga. Cegah sebelum sakit. Rawat sebelum kronik. Apa yang penting pelaburan yang paling murah tetapi efek yang booom tak pernah kecewakan pelanggannya. Saya yakin boleh membantu anda.

MAB memberikan sesuatu yang berbaloi dijamin menguntungkan anda pada masa hadapan, akan memberi kebahagiaan di dalam kehidupan anda yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.

Jangan tergolong di antara golongan mereka yang lebih mementingkan wang ringgit daripada segalanya kerana wang ringgit boleh dicari, tetapi sihat, cantik dan bahagia adalah sukar didapati.

Jangan lepaskan peluang ini dan jangan lagi teragak-agak untuk mendapatkan MAB. percayalah pelaburan yang anda lakukan untuk hari iini akan memberikan manfaat yang tidak dapat dinilai dengan wang ringgit, sehinga ke akhir hayat!

 

KLIK BUTANG TEMPAH SEKARANG DAN DAPATKAN
Pakej Suami Isteri Bahagia PERCUMA!